Diagnostyka nowoczesnych samochodów bez odpowiedniego osprzętu i oprogramowania, oraz bez mechanika z odpowiednią wiedzą jest niemożliwa. Nasz warsztat wyposażony jest w specjalistyczny sprzęt dedykowany dla grupy Jeep, Dodge, Chrysler, stąd jesteśmy w stanie dokonywać najbardziej zaawansowanych przeglądów i napraw niczym nie ustępując autoryzowanym stacjom.
Przeglądy dokonywane systematycznie zmniejszają prawdopodobieństwo powstania większych awarii, a więc zaoszczędzają pieniądze. Warto jest więc o nich zawczasu pomyśleć.
Podczas przeglądu sprawdzamy podzespoły i materiały eksploatacyjne, które, w zależności od stanu, wymieniamy lub weryfikujemy i naprawiamy:
- układ hamulcowy – ewentualne niwelowanie ubytków tarcz lub bębnów (w skrajnych przypadkach – wymiana), wymiana zużytych elementów i uszczelnień, kontrola poziomu płynu hamulcowego, kontrola stanu przewodów hamulcowych;
- układ chłodzący – eliminacja wycieków, sparciałych elementów gumowych, sprawdzenie poziomu oraz stężenia płynu chłodzącego;
- sprawdzenie naciągu i stanu pasków klinowych;
- czyszczenie świec zapłonowych, styków przerywaczy zapłonu, kontrola stanu przewodów wysokiego napięcia, ewentualna kontrola i regulacja kąta wyprzedzenia zapłonu;
- kontrola świec żarowych w silnikach Diesla,
- wymiana oleju silnikowego i filtra oleju;
- sprawdzenie ogólnego stanu elementów zawieszenia – eliminacja zużytych elementów;
- kontrola ruchomych części układu kierowniczego – wyeliminowanie luzów;
- kontrola nastaw gaźnika lub pompy wtryskowej (diesel);
- sprawdzenie stanu ogumienia, ciśnienia powietrza;
- kontrola naciągu paska rozrządu.
- kontrola gęstości elektrolitu w akumulatorze, oczyszczenie końcówek biegunowych oraz ich nasmarowanie;
- sprawdzenie luzów zaworowych (w układzie klasycznym, bez popychaczy hydraulicznych);
- sprawdzenie poziomu oleju w przekładni głównej, skrzyni biegów;
- sprawdzenie szczelności układu wydechowego;
- wymiana filtra paliwa;
- kontrola ciśnienia otwarcia wtryskiwaczy (diesel);
- wymiana filtra powietrza;
- wymiana łańcucha rozrządu, (w niektórych przypadkach również paska rozrządu).